Tuesday, October 14, 2008

kawan-kawan saya dripda dipl. insurance

Asskum......saya dari dip. ins daripada udm.

saya ada raaaaaaamai kawan seblm nie.... tp............ saya tak pernah melihat telatah kawan saya yang semeriah ini... maklumlah.....duduk kat negeri orang, macam2 lah yang dapat dilihat, lebih lagi org perempuan.... kalau nak tahu peribadi dan maklumat lanjut ttng mereka, baca dan komen lah blog nie........

3 comments:

LEECH said...

nooooooooo komennnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnn

bestnye said...

perempuan tak suka berahsia seperti lelaki....dia akan bagitahu pada orang yang dia boleh percaye je...sebab dia tahu lelaki zaman sekarang macam jelatang..ismi nurul hidayah binti md.rodzi.umur 19 tahun.lahir di negori sembilan..hobi suka tengok tv terutama astro..macam-macam ade hehehhe...pastu suka buat kek coklat,sedap kalau nak, bagi bahan-bahan dan dapur dulu hehe..pastu hobi saye lagi suka jalan-jalan naik motor ngan adik, best...nijelah saya nk bagitahu kat anta..syukran jazilan..

aries89 said...

hye...sape yang lebih-lebih nie...ok.name saya ana @ yana,seorang yang pendiam,sopan-santun,em...saya paling tak suka mengusik orang nie,mama saya marah taw....em...sume yang positif ader kat saya...hahahaha.