Wednesday, October 15, 2008

berita terbaru...baru dari camera nie..

Ini dia barng the latest yang dikeluarkan oleh syarikat komputer keapda penggemar permainan video game.....ASUS G5oV. Function laptop nie same je dngn laptop yang lain, cuma perisian dalaman dia lebih baik dan sesuai untuk buat assignmt...itu pn kalau rajin, dan main game...Bab harga jangn risau...dia nie memang mahal... dalam RM3500 dan keatas..tapi..berbaloi lah. Kepada Orang yang gila kpd game nie.. blh mendapatkannya...ok


jngan lupa komen k.

4 comments:

saidi said...

brngan lain ada x, yang sesuai untuk studen nak wat keje....

hasnizan said...

best barang,saya memang suka main game..., tapi x de duit lah....

Tui$H!!! said...

Aku tau dah ko memg kaki game pown... Hahaha.. tue yg ko g promot laptop yg extra functionnye game tue...

bestnye said...

laptop saya lagi cantik n best bukan nak riak tapi saya sayang dengan laptop saya so much,kalau laptop saya boleh bercakap saya nak bagitahu dia yang saya akan sentiasa akan bersama dengan dia samping nafas terakhir hehe....